Accountmanager

Voor jou is een gezonde relatie met de opdrachtgevers van groot belang. Jij zult tijdens de contractperiode de wensen van de opdrachtgever moeten vertalen naar een aangepast aanbod. Of een stap verder nog: de wensen van de opdrachtgever vertalen naar je eigen toeleveranciers.

Om circulair in te kopen is het van belang dat je interne organisatie voorbereid is op de inrichting van een circulair inkoopproces. Welke rol speel jij als accountmanager hierin? Hieronder verwijzen we je door naar de stappen die voor jou van belang zijn.

Interne organisatie: dit zijn jouw stappen

Klik op de stap om te ontdekken hoe je de interne organisatie verder voorbereidt op een circulair inkoopproces:

Inkoopproces: dit zijn jouw stappen

Klik op de stap om vanuit jouw rol het inkoopproces verder circulair in te richten:

💡 Tip

  • Blijf benoemen wat je voor de opdrachtgever kunt betekenen op circulair vlak. Hiermee hou je het onderwerp actueel en kun je ervoor zorgen dat jouw aanbod nog verder wordt doorontwikkeld. Zie dit als de toegevoegde waarde van jouw organisatie als leverancier.
Heb je een vraag?:

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Schrijf je vast in voor de nieuwsbrief en dan houden we je in de toekomst op de hoogte over nieuws, tips en events rondom circulair inkopen.